
والنتاین من...یک شروع بود... xa0 شروع بی تو بودن xa0 والنتاین من ... درد بود... xa0 دردجدایی xa0 والنتاین من... حسرت بود... xa0 حسرت نداشتنت xa0 والنتاین من... اشک بود... xa0 اشک های راهی کردنت xa0 والنتاین من ...کابوس بود... xa0 کابوس رفتنت xa0 آری... والنتاین من محضر جدایی بود xa0 نه پیوند دوستی ها و وصال xa0 ثبتش کن قاضی اینجا آخر راه هست xa0 شاهد جدایی شب عشق و دوستی ومحبت: xa0 والنتاین من بود... ...
ادامه مطلب
وقتی که دلتنگی هایم باران می شوند و چشمانم میزبان تمام بغض ها یم... xa0 من در لحظه صد سال پیر می شوم... xa0 و این شاید خاصیت عشقی باشد که برایت دارم.. xa0 وقتی دو نفر دو عاشق بهم میرسند... xa0 مردم ارزو می کنند که این دو به پای هم پیر شوند... xa0 ما. ینی نه! من و تو پیر شدیم ولی... xa0 من به پای تو.. xa0 و تو .. به پای دیگری......
ادامه مطلب